• شنبه تا چهارشنبه عصرها
  • تلفن نوبت دهی ۰۴۱-۳۵۵۳۳۴۸۵ ، ۰۴۱-۳۳۲۰۴۸۱۸
  • ایمیل dr.abdollahifard@gmail.com

۲۲ پیش‌بینی انیمیشن سیمپسون‌ها که تبدیل به واقعیت شدند

  • ۲۲ پیش‌بینی انیمیشن سیمپسون‌ها که تبدیل به واقعیت شدند

    ۲۲ پیش‌بینی انیمیشن سیمپسون‌ها که تبدیل به واقعیت شدند

۲۲ پیش‌بینی انیمیشن سیمپسون‌ها که تبدیل به واقعیت شدند

۲۲ پیش‌بینی انیمیشن سیمپسون‌ها که تبدیل به واقعیت شدند
در این مقاله ۲۲ پیش‌بینی برتر انیمیشن The Simpsons را معرفی خواهیم کرد که از ابتدای پخش آن در سال ۱۹۸۹ تا به امروز در دنیای واقعی مشاهده شده‌اند. قطعا شگفت‌زده خواهید شد که این موارد چگونه برنامه‌ریزی شده است و شاید درباره اتفاقی بودن آن‌ها شک کنید! در ادامه با برترین‌ها همراه باشید.

برترین‌ها: مدتی است که انیمیشن سیمپسون‌ها (The Simpsons) با پیش‌بینی‌ها یا پیشگویی‌هایی که درباره آینده داشته‌اند، به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. این پیش‌بینی‌های عجیب و غریب از حوزه سرگرمی فراتر رفته و شاهد پیش‌بینی در بخش‌های سیاسی و حوزه فناوری نیز بوده‌ایم. حدود ۱۷ سال پیش بود که در یکی از قسمت‌های آن، دونالد ترامپ به عنوان رییس‌جمهور آمریکا نشان داده شد!

انتخاب شدن این سیاستمدار به عنوان رییس‌جمهور آمریکا در ۱۷ سال بعد، تنها یکی از پیش‌بینی‌های کارتون سیمپسون‌ها بود. چند سال قبل و بعد از انتخاب وی، چندین بار این انیمیشن محبوب بررسی و مشخص شد برخی از اتفاق‌های داستانی آن، در طول تاریخ جهان واقعی نیز اتفاق افتاده‌اند.

پیش‌بینی‌های انیمیشن سیمپسون‌ها درباره آینده که تبدیل به واقعیت شدند

اولین قسمت از سریال سیمپسون‌ها در سال ۱۹۸۹ از شبکه فاکس به نمایش درامد و از آن زمان تا به امروز شاهد ساخت ۳۰ فصل، یک اقتباس سینمایی و ساخت ۶۶۲ قسمت از این اثر هنری بوده‌ایم. همچنین بد نیست بدانید که این انیمیشن سریالی بسیار محبوب برای فصل ۳۱ و ۳۲ام نیز تمدید شده و به نظر می‌رسد که هومر و خانواده‌اش قرار نیست مخاطبان را تنها بگذارند.

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of